Power Meet - Västerås


Efter ett samtal runt 11 snåret igår förmiddags och lite tjat följde jag med på en impuls tripp till Västerås till Power meet! Jag agerade chaufför tillsammans med dessa grabbar ovan på bilden! Ångrar inte en sekund att jag följde med för faen vad kul det var! Ska vi tillbaka - Ja!

Tänk er en solig dag i Väserås med fulla människor överallt, allt från fula till snygga bilar i alla möjliga modeller och storlekar med massor av skratt.. Grymt bra dag helt enkelt!

Och ja.. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så föll jag handlöst till scenario 2! Med andra ord gick jag ut på statt trots allt , och röjjde tills klockan slog 02.00! Tack för en grymt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0