Nya tag!


- Balder
Då va denna härliga helg i Göteborg över också, nu är det bara att ta nya tag & ladda batterierna för en ny arbetsvecka! Jag tycker jag skriver det hela tiden, men inte konstigt då veckorna bara springer iväg, vart tar tiden vägen? I fredags så var det exakt en månad sedan vi sprang ut lyckliga som aldrig förr iklädda vitt med mössor! Tänk om tiden kunde spolar tillbaka en sisådära 5 ggr bakåt & få uppleva allt igen - Tack på förhand!

Imorgon tänker jag vara bjussig nog & slänga upp diverse bilder fårn helgen också, nu blir det snabb-röjning på mitt rum eftersom jag upptäckte att min garderob skulle kunna efterliknad med ett bombnedslag! Sen blir det natta logiskt nog, så godnatt'

Kommentarer
Postat av: Maria♥

Härlig bild :D

2009-07-13 @ 15:53:56
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0