kebne flashback

Hur patetiskt det än låter ligger jag här i sängen med ett geografi arbete som jag försöker mig på & tycker synd om mig själv. Har något så grymt ont i hela kroppen, tror man även kallar det för träningsverk! Detta är ju ännu ett tecken på hur otränad man är, nej tack&lov för nya tider! Imorgon hoppas jag på ett combat pass men det känns ganska långt borta för tillfället för det var grymt många inbokade, så tiden får visa vart vi hamnar..

Måste även få med en & annan klagorad & idag lyder den så här; Kan för mitt liv inte förstå mig på mina torsdagar i skolan! Börjar med spanska klockan 8 till 9, men sen förstår ni gott folk har jag en fin håltimma tills klockan halv 1 då jag har samhällskunskap en timme. Varför inte kunna ändra om schemat så man slipper all dö tid i skolan. Så ja, känns redan mycket bättre att jag fick säga det!

Från en sak till en annan! Sitter & kollar igenom alla goa Kebnekaise bilder som jag tänkte bju på : )

Jag & sandra vid våran tältplats

Ganska grym utsikt & hyffsad bra tältplats!

Hela gänget med kebnekaise långt bakom oss med snövita toppar :)Går från kebnekaise på väg hemmåt!Jag & sandra bygger upp vårat tält för ca 20: e gången!

Sedär nu har jag lyckats slippa ifrån Geografi arbetet i 20 minuter tack vare detta inlägg, så jag hoppas ni får lika stor nytta av det för att fördriva tiden som jag har haft!
PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0