Rise and Shine

Tisdag ännu en gång & skola ännu en dag.. Vårat jullov som varade i nästan 3 veckor är ju som bortblåst? Känner mig inte utvilad, eller något liknande som man tydligen ska göra efter ett lov.. Men helgen bestod åtminstonde av diverse roliga aktiviteter! Däribland på lördan åkte vi in ett gäng till Storstenshöjden under några timmar för att få chansen att åka lite snowboard, för vem vet hur många till gånger man hinner göra det i år? Detta väder som tar vändningar som en hormonstin tonåring.. Väl efter det hann vi komma hem några timmar innan vi samlades ett glatt' gäng nere på uterinken en lördagskväll runt 8 snåret! Galet bra anledning till att inte festa!




Förövrigt har jag inte mkt att säga om mitt otroligt händelseriksfulla liv för tillfället.. Mina dagar börjar i skolan & slutar oftast upp på jobbet, & om inte annat blir det trötta hemmakvällar! Nej nu ska man ta & återgå till allt!
XOXO DUUDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0