right ..

Kan inte riktigt släppa helgen som varit för lördagen som var så efterlängtad blev ju galet mkt bättre än bäst! Fyfan tokka fylleslag det blev, men ack nått så grymt kul! Vi började grunda hemma hos Helena som ska ha en medalj för en toppen förfest, där det bjöds på sång, fylla & skratt : )  Väl på väg ner till statt hann jag bli av med bankomatkortet i bankomaten, kan ha berott på att koden inte uppfattades så bra när jag tryckte med hela näven! så nu är det dag att fixa ett nytt tydligen.. & statt var väl bland som bästa ever? Har hört att många tyckte det var så där men jag kan iaf prata för mig själv när det helt klart var bland dom roligaste, & det var ju för tusan fullt på statt, folk överallt! Nej det är bara att tacka & bocka för en helt klart grym kväll! Hoppas på en lika grym fredag då självaste Black Jack intar wickan ;p

Min gårdag var inte värt att skryta över.. Må det bero på lördagskvällen?
Släpade med mig wolle & putte till donkan & käkade & våldgästade sedan olivia! Sen kan jag inte påstå att det blev mkt mer gjort den dagen.. Vi satt som två fågelholkar framför tv;n hela dagen och tog oss till sist i kragen för att ordna lite krubb! Nog om det!



Studiedag idag som satt exakt där den skulle! Guu' va gött det har varit!
& nu frammåt kvällskvisten drog vi till lagret & körde combat : )

PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

tack själv! :) Jag skickar bilderna senare :)

2009-01-27 @ 12:13:47
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: sophie

gryymt vare!



aa, du får gärna skicka hem ett par såna till mig? ;)

2009-01-29 @ 20:41:35
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0