öppet hus ..

Japps imorgon är det öppet hus på Walthers, vilket innebär att vi elever även måste närvara några timmar! Men vi blir å' andra sidan lediga på måndag istället :) Efter öppet hus har jag planer på att åka & titta på någon match i Varannan Damernas som spelas i helgen!

Dagen har i sin ära fått innehållit färgning av kalufs på först mig & sedan min soulmate sandra som jag slingade håret på! Hann även boka tid på stråt' för att fixa till snygga naglar lagomt till student tider! : ) Sedan får vi inte glömma dom 6 sista timmarna på min otroliga Fredag som innehöll jobbjobbjobb!

Imorgon ger vi järnet brudar, för då äre party! Nyktert sedan nyår så nu ska taket lyfta & sen får vi inte glömma att vi ska festa en sista gång med millan & pathy på ett tag nu ,för dom ska ju iväg & bli bruna & jävliga ; )

Måste ge en hyllning till min käre vän & även norrlandsbo Peter som har skapat; Peter & Johans blogg! Vilken jekla grejj, keep on the good stuff!



BRIING MEE!

Kommentarer
Postat av: Peter

Måste ju ge dom länken också ;) http://peterochjohan.blogspot.com/



Tack för visat stöd, nu kommer alla dina vänner undra varför du åker upp hit på varje lov :)

2009-01-24 @ 00:55:40
Postat av: sophie

tokka fylleslag!

2009-01-25 @ 20:15:21
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0