Nunc aut nuncuam

I folkmun Nu eller Aldrig..
Igår fick jag äntligen hem filmen Twilight som jag har velat se så länge & för er som vill ha ett bra filmtips råder jag er att se denna film! Jag gillade den iaf nått grymt ♥  Har även varit bra sugen att se Benjamin Buttons otroliga liv samt Yes man ett tag nu, men har inte hunnit.. Så är det någon själ där ute i världen som läser detta & har sett dom släng mer en gärna in en kommentar om dom är sevärda : )

Idag tog jag foten ur r*ven & kostade på mig ett träningskort på träningslagret som jag funderat på det närmsta året! Idag var det då tänkt att jag, olivia & lilja skulle köra oss slut på Combat, men så blev inte fallet för det var proppfullt! Så istället körde vi nån timma på gymmet ist. Men nu är det hårdköra framöver, som sagt, Nu eller Aldrig.

Har även en låång lista på vill ha saker för tillfället! Dessa listor kommer & går men just nu är den lång som attans! & som prio nummer ett är dessa grymt snygga nike sneakers som helt klart måste inhandlas! Förövrigt har jag inte mkt att tillägga för tillfället! Utan min vecka kommer mer eller mindre endast bestå av träning vilket jag ser fram emot!




Peace out!

Kommentarer
Postat av: P

Benjamin filmen är riktigt bra!Så den tycker jag att du ska knalla iväg o kolla på!

2009-01-21 @ 11:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0