Lördag&lugnt!

Ja ni, detta är första lördagen på jag vet inte hur länge som jag inte dricker alkohol & blir full&gla'!  Må detta bero på att febern & hela förkylnings-skiten är ihållande även idag.. För vore det inte för det skulle väl förmodligen även jag vara ute på hotellets golv inatt för att dansa & röjja lite med alla góa brudar! Men nej, det får vänta!

I dessa tider då allt känns kallt&snorigt längtar jag något grymt mycket till Thailand som inte är så långt borta just nu.. Närmare bestämt faktist en ca 3månader, ojj va skönt de ska bli!



Om några dagar börjar skolan också, men det ska bli så skönt! För nu jävlar äre slutspurten!
STUDENT 2009

Puss&kram cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0