om sanningen ska fram..

Dagen har till sin ära inte varit värst så speciell men började inne i Kramfors på Ådalshallen där Johanna hade spelat fotboll! Sen blev det en runda på stan & ett stopp för lunch på bakfickan, helt godkänt!

15 Sanningar om mig själv:
1. Ofantligt klumpig
2.
Blir i stort sett alltid kär i snygga hjältar i filmer ♥
3. Älskar att göra om i rum, eller renovera & inreda!
4. Jag känner aldrig "fan va kul för den personen" om det innefattar nått jag vill göra mer än nått annat!
5. Bästa tecknad film →Lejonkungen
6. Jag har en tendens att prata en hel del..
7. Jag älskar att åka till nya ställen
8. Målmedveten
9. Kan aldrig svara på vad jag gillar för musik!
10. Har en tatto som säger "fånga dagen".. Men tror starkt att jag inte gör de!
11. Är jag ute & går med bra musik i öronen kan jag lätt börja sjunga högt & upptäcker det ofta försent då jag mött någon som ler lite förnämt..
12. Har kräkfobi, & får en känsla av att jag aldrig mer ska få luft!
13. Grymt kittlig, vilket gör att panik uppstår om någon håller i mig & någon annan kittlar mig!
14. Jag hatar att göra fel
15. Jag älskar mjölk & kan dricka hur mycket som helst!

Jag utmanar:
Sophie, Sandra, Luffen, Helena & Maria ..



Kommentarer
Postat av: Jennie :D

Och så är du galet snygg :D

2009-02-18 @ 17:38:31
Postat av: joeeey

gaalet snygg! men vart har du köpt din gaalet snygga tröja?;)

2009-02-18 @ 19:14:58
Postat av: Anonym

gaalet snygg! men vart har du köpt din gaalet snygga tröja?;)

2009-02-18 @ 19:15:27
Postat av: evee

tröjan är från HM joey ;D

2009-02-18 @ 22:04:44
Postat av: Helena

oj ja har inte sett att ja blivit utmanad :p får fixa de nån dag!

2009-02-19 @ 15:17:27
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0