us against the world..

Sedär varmt välkommna helg, jag älskar dig!
Dagen har hittills bestått av ett boxpass på colluseum med skolan & sen vidare till lagret där jag fick med mig både jossan & kristian för att stå på den där jekla jobbiga maskinen! fyfan .. Men ikväll gott folk går vi på alkoholen igen & kör! En vecka efter Black Jacks super kväll på wickan ska vi försöka få stattshotellets tak att lyfta minst lika mycket i takt till Style's låtar som; Fantasi, Det hon vill ha, Dover Calais, Vill ha dig, med fler gamla godingar!



Sen nu till en väldigt intressant och viktig punkt i dagens inlägg..
Vem hade lite & göra inatt klockan kvart i 3?
Vaknade av att Fingers Eleven med Paralyzer spelar högt & jekligt jobbigt klockan 02.44 då okänt nummer ringer.. Svarade inte och tänkte inte mer på det förens jag kom till träningen imorse då både Sandra & Stina hade bleve väckta dom med, så träd fram din okände nattbesökare och få våra frågor besvarade vem du är..

Jag vill utomlands!
jag vill utomlands!!

Kommentarer
Postat av: Gillan

Fick med samtal från ett dolt nummer klockan 3 inatt ;S

2009-02-06 @ 17:19:49
Postat av: sophie

jaa det vörjar väl bli en vana nu för tiden eller?? ;)

2009-02-07 @ 13:11:00
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu är ditt partytrick med i bloggen ;)

2009-02-07 @ 15:50:47
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag blev också uppringd den natten, dolt nummer 03.05 :S

2009-02-08 @ 14:41:35
URL: http://annahellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0