torsdag 26/2

104 dagar kvar för oss i karlskoga till studenten!
99 dagar kvar för kramfors-borna' till studenten!
24 dagar kvar till thai!
92 dagar kvar till Ayia Napa!

100-dagars
på gladan blev riktigt bra, med nått minus i hörnet kanske men vafan, heltheten va toppen, för jeklarns vilken kväll! & tokka jacka jag fann.. Idag blir det pizza så inni bömba med diverse folk, kommer sitta som en fläskläpp de! Bjur' på lite bilder från förfesten igår & sätter prov på hur många namn jag lärt mig;

jag, johanna & mikaVetej, henke, vetejAdam, Larsson & Ida Jag, Johanna & mikaAdam, Henke & kommer inte ihåg namn ;D
Någon som vill ha bilderna får ni skriva på [email protected] : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0