the vaccation can begin..

Efter galet dålig respons igår då jag undrade vad som hände under lovet, bokade jag en tågbiljett upp till norrlandstrakterna till nöjesmetropolen Kramfors city! Har inte rört en fena sen jag slutade jobbet vid 4 & har en magkänsla som säger mig att det är dags att börja packa lite.. För imorgon vid 1-snåret rullar tåget från örebro vidare mot sundsvall! Hoppas för mitt liv kunna komma över en skoter så man får åka litte!


Gammal bild men vad gör de?

Bara tanken att jag sätter kursen mot ett landskap med dubbelt, om inte trippelt så mycket snö & att inte tala om kylan! Desto värre är det när tanken slår mig att Millan & Pathy ligger i thailand i 4 veckor till! era jävlar..
God tid för packning & för att slå igen dumburken!
BYE LOVERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0