the following part..

Har just beställt en bok som jag längtar efter att få börja bläddra igenom, och det är ingen mindre än När jag hör din röst med Stephanie Meyer. Det är uppföljaren på Twilight för dom som sett den underbara filmen : ) Måste dock hitta någon mer bok, så har ni något tips skriv gärna!

Har även kommit över en drös med gamla goding låtar!




Säg mig svenska folket hur ni tänker när ni röstar på Caroline af Ugglas?
Hon är väl inte bra någonstans, & ser ut som jag vet inte vad.. Nej, nog om henne! Melodifestivalen var väl inget att hurra över i år inte! Vad hände med förra årets succe melodifestival med björn gustavsson & christian luuk som pausunderhållning?

Sen får det gärna sluta snöa nu & bli vår  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0