levandedöd..

Om någon mot förmodan inte har upplevt den känslan så har jag för tillfället tillräckligt ,och lite där över om någon skulle vilja lida med mig.. För er som inte vill veta om min dag kan sluta läsa här!

Vi skulle hur som helst upp med tuppen idag, bokstavligt talat för att komma med bussen som skulle ta walthers till snölagda säfsen! Väl där knöt vi på oss bootsen & hoppa på liften för första åket.. och ojj sikka bra backar det var! Hade en uppfattning om isbanor i backarna men fallet visade sig vara tvärtom, åtminstonde inte där jag åkte! & ett stort plus i kanten för alla hopp som byggts! Efter 6h åkande och några vurpor senare hoppade vi ännu en gång in i bussen som skulle ta oss hem till Alfred Nobels Karlskoga.. Underhållning på vägen hem var offside som visades på burken, och vem kan inte älska den filmen? Har väldigt svårt för svenska filmer, men denna film är ju helt underbar!

Väl hemkommen dök jag handlöst ner i sängen & slocknade närmsta timmen, men sen ringde detta hemska alarm ännu en gång, för då var det dags för ett box-pass på lagret med jossan! Just nu känns det som jag va i täten på vasaloppet & spurtade sista biten mot någon jekla norsk, för min kropp är.. jag säger det ännu en gång - levandedöd!

Tillbaka till er som inte ville läsa, välkommna tillbaka!




Då min kära vän Hoffner fick sitt infall under en håltimma i skolan att gästblogga här tappade jag konstigt nog besökare, så slut bloggat för den karln! Från en sak till en annan fick jag en chock när jag fick höra att statt skulle ta inträde på 170:- på fredag när style kommer dit. Men det verkar inte vara så farligt gott folk, utan dra av 30:- på det extrema priset så kommer vi ner till det riktiga. Men en glad nyhet för att trogna Statt-medlemmar på Facebook kommer vi glida in innan 00.00 för endast 70 riksdaler! Det lönar sig att vara statthora som mina kära vänner kallar det..

Vi ses på fredag!

Kommentarer
Postat av: Din norrlandsvän P

För faen ta de som en norrlänning och njut utav smärtan och tröttheten. De som inte dödar, de härdar.. ;)

2009-02-04 @ 22:45:00
URL: http://peterochjohan.blogspot.com/
Postat av: Helena

taagga eve! Hoppas på en grym kväll på statt imorn ;)

2009-02-05 @ 17:38:36
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Daniella

Tack;P Ja det får du göra! Har inte riktigt bestämt mig men det kanske lutar åt det;) då kanske vi ses imorn!

2009-02-05 @ 19:27:18
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: Jennie :D

Sjukt snygg äru iaf babe :D

2009-02-05 @ 19:45:42
Postat av: sophie

du ska ut imorgon!! och dansa röva med mig! :D

2009-02-05 @ 21:44:39
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0