Fredagen den 13..

Denna dag ska innebära otur om man nu är skrockfull vill säga, men min dag däremot har däreimot varit toppen! Började dagen på colluseum där vi tränade upp våra arma kroppar, då jag sedan begav mig till stan med morsan i släptåg.. Väl där tog vi en runda & satte oss på "Som hemma", eller i mina ögon.. Paris! Inte långt efter de fortsatte min dag med en promenad längs näset med hunden & avslutade sedan hos Pezo&Asken.. Käk, film & massa snack! Kan väl sammanfattas som en toppen kväll!

För er som inte sett det här klippet.. njuuut!



Morgondagen är inte mycket roligare än en kväll som ska spenderas på konsum, eller i folkmun kösa! Så take care buddies ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0