en vanlig dag i skolan..

Nu vill jag bara ha vår, vår och åter igen vår!
När våren kommer blir man inte bara glad, utan man har en galet bra ursäkt till att förnya garderoben också! Har spanat runt & hittat många godingar som kan ses!




Sitter förövrigt just nu på en Naturkunskaps lektion där lärarn "grod-jenny" gör sitt bästa för att förklara Gentik för en klass på 25 stycken som inte verkar förstå mkt mer än mig.. Detta är ju bara ett kapitel med massa konstiga förkortningar och ord, som inte har någon logisk förklaring om varför dom gör som dom gör.. Bäst av allt må vara att det är prov på måndag & här sitter jag och förstår verkligen ingenting men tycks inte göra saken bättre för den delen heller..



Som sagt .. det är kört!
Ikväll blir det träning på lagret igen, & det är något som ska bli skönt åtminstonde!
Förövrigt är det säfsen imorgon med skolan då jag ska få åka litte snowboard igen! wihow, ska bli grymt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Snyggt(: blir det combat på torsdag? (;

2009-02-03 @ 19:05:25
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: Emma

vart hittar man dom där beiga byxerna ? :O

2009-06-16 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0