Dagens dilemma..

Dagens dilemma idag är brunett eller blond..
Satt nämligen & glutta igenom en mängd med gamla kort & fick mig ett & annat skratt på vägen.. Sen upptäckte jag hur pass mycket man förändrats på bara några år, & där bland kom våra hårfärger på tal mina vänner.. Jo idag kan man få ett & annat glåpord över sig i "kommentarer" fliken efter detta inlägg, av mina utsatta vänner! Men ni är jätte söta allihopa & det är för gott ändamål!

Nedan kommer diverse bilder visas på mina vänner & mig
 som både blond och dum, men även brunett som är hett!











Dessa skönheter klär i allt - right?

På tal om samhällskunskapen så var jag där mot alla odds idag & skrev det sketna provet & hoppas bara för mitt liv att jag rodde det i land! Men nu var det sista gjort innan lovet, & lovet är inte en sekund fel!

Innan jag avslutar vill jag tacka alla medverkande i detta inlägg & är väldigt tacksam för allt gott samarbete med bilderna, Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0