and here we go..

Om det inte vore så förbaskat kallt skulle jag trivas som fisken i vattnet.. Men nu är det inte så! Imorse hade det varit -32 i Kyrkdal & -31 i Västansjö.. Vi klarade oss undan med -28 i morse!

Fick även veta idag av mina kompisar här uppe att jag blir kvar längre än väntat! Förmodligen blir det hemfärd nästa fredag eller torsdag! Därav för att alla studenter här uppe firar 100-dagars på onsdag som jag tydligen skulle med på! (Dock får jag fira 105-dagars) Men lönehelgen är jag hemma till, för då blire fest! right?


Nej nu bär det av & se om jag får liv i skotra'

Förövrigt var jag med i skolan idag hos dom här uppe & passa på att sitta & snacka med luffen nån timma som berättade diverse norrländska upplevelser karln fått genomlida.. Som bland annat en snodd kebabrulle av nått kriminellt gäng, åkt på stryk några gånger & spelar luftgitarr med nått coverband på kramm!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0