Alla hjärtans dag

& inte bara det, utan Sandra har bleve 19 bast! Stort grattis till min älskling! Hoppas ni hade en skitskoj kväll på Bodaborg & hela köret! : )



-7 minus med 3dm snö & strålande sol! helt underbart : )
Därför passa jag på att ta årets första soltimma ute i vinterkylan! Strax därefter hämtade jag upp sandra och tog en veva på stan där vi inte fick allt för mycket gjort, lite snack & mys! Men fick däremot bevittna något helt klart väldigt skämmigt.. Jo tack, inne på Paris står vi i kö för att få köpa vårt kaffe då jag plötsligt känner hur någon bokstavligt talat försvinner bakom mig & grabbar tag i min jacka. Förvånat vänder jag mig om och ser en tant på 70 bast som ligger raklång på golvet med handväskan och tidningen utspridda på golvet & med hatten på sné. Med en dam i nöd hjälper jag givetvis den stackars tanten & gudars va hemskt pinsamt hon tyckte det var, & de va tillochmed så en annan rodnade lite, för där stod man mitt i cafe'ts händelse & känner hur hela stället stannar upp & vänder sig om.. Jaja, för er som undrar så bröt inte tanten något ben eller dylikt, hon gick bara upp i rök för henne såg vi inte något mer där inne ;p

Kvälla' har spenderats på kösa! Fan va guld vettni..
& förresten.. säg mig vad som händer på lovet gott folk? Äre värt att vara kvar i stan..
KYSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0