23 februari

Tre veckor och sex dagar tills planet mot thailand lyfter & gissa om jag är taggad? svaar: JA! Läser flitigt millans & pathy's blogg om deras upplevelser borta i thai & dom verkar ha det mer än bra.. Saknar dom dock en hel del!

Birsta-city imorgon & kolla om det finns något snyggt som kan passa bra i garderoben, men det tvivlar jag inte en sekund på.. Shopping på schemat alltså, men dock hur länge återstår att se! Har åkt på nå' skit så i natt har det inte bleve mycket sömn.. Snarare att spana in toalettsitsen på närmare håll med spyan i halsen!

När börjar studentklänningar komma ut på nätet? Är det någon som har hittat någon bra hemsida kanske, med fina klänningar.. För jag har nämligen letat ihjäl mig i hopp om att hitta någon fin som jag ska kunna sy upp nere i thai! Men allt förgäves.. Den här klänningen är hittad på Lipsy & är riktigt ögongodis  ♥

Förövrigt.. Satt & skulle beställa en bikini på HM härom veckan & kände mig väldigt glad, tills jag såg att bikinifanskapet inte skulle komma förens 20 maj! Vilken tur att det tar tre och en halv månad att få hem en bikini! Visst, förstår att jag inte är ensam om att ha den men vafan, 3,5 månader?

Löningshelg förövrigt, vilket innebär festfestfest såklart! Då hoppas jag ni alla intar stadshotellet för att vara goa & gla'a! För det ska jag då minst sg


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte häftig klännin, dra ut en bild å ta med dig när vi ska åka. Puss.

2009-02-24 @ 09:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0