unskinny bop



It's have been a long day guys!
Jobbade till 18.00 idag & åkte sedan direkt vidare till Melkers där tjejerna ovanför väntade glatt! Long time no seen', det var dags för en hel den snack & tiden sprang förbi! Fikan uppskattades väldigt mycket!

De sista kvällstimmarna låg jag mestadels i soffan & njöt av tv-serien Bondi Rescue, någon som sett det? Har för mig det går på kanal 6! Handlar som ni kanske alla redan förstår livvakter på Sydneys största strand Bondi Beach! Kanske uppskattar jag programmet mer bara för att jag vet att inom en väldigt snar framtid själv kommer ligga på den stranden.. och kanske har turen att få bli räddad av en pudding? ; )


Kommentarer
Postat av: jennie =)

yes, de var mycket mysigt o snacka av sig lite me er brudar =) de får vi göra om ;)

2009-12-17 @ 00:43:57
Postat av: Sandra

Hej hej, hoppas allt är bra med dig ?

Just nu har jag en fototävling på gång i bloggen med tema jul. Priset är värt 100 kr men hemligt än så länge. Om du inte vill ha reklam ber jag självklar om ursäkt för min kommentar. Kram Sandra

2009-12-17 @ 11:55:42
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0