Halleluljah



1. Shiet vad ljust hår jag lyckades samla ihop under sommaren!
2. Den här meningen ligger så jekla bra i munnen för tillfället: Nästa vecka åker vi..
3. Idag har vi bokat Hostel tills vi kommer ner till Melbourne (www.australienguiden.se)
4. Onsdag blir det skridskor med ett glatt' gäng på uterinken! En bra kompromiss eftersom jag inte kommer hinna åka bräda..
5. Jag har endast 5 arbetsdagar kvar
6. Visum till Indonesien är numera ordnat!
7. Jag har fått 2 förbaskat stora brännmärken efter en ring?!
8. Har en miljon saker i hvudet för tillfället
9. Någon som har en bra spotifylista eller tips på låtar, skriv en rad!
10. Har inte en aning om vad jag ska skriva på den här punkten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0