ruta nummer 1


Då är noravägen 85 fullbordade igen & inte alls något brunare i kroppa'!
Som sagt.. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

Nu drar även skolan igång för alla som går i skolan vill säga. Shiet, känns faktiskt riktigt konstigt att man inte ska gå tillbaka dit man gått de 13 tidigare åren. Men nu är det väl å' andra sidan dags att börja arbeta också, & på tal om arbete fick jag min lönespec idag! & man ler lika mkt varje gång man inser att man får in pengar på kontot! I feeeel good

Typiskt måndagar - vad faen ska man göra?
1. Pilla i naveln?
2. Sitta & kolla ut ur sovrums fönstret och iakta konsum?
3. Klättra längst upp i vårat träd & se på vilken höjd jag törs hoppa ifrån?
4. Gå ut i trädgården & prova äta alla bär som finns tills magen vänds upp och ner? 
eller slutligen
5. Slå på "oops i did it again" på repris & kolla in i väggen?



OBS! Bra film ikväll har jag för mig på kanal 9 klockan 9.. Har dock glömt namnet, men har en svag känsla av att jag sett den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0