last time.. was a good time


Här sitter man 2h efter ett lite ovanligt träningspass, men så jävla mkt roligare också! Jag begav mig nämligen direkt till Pezos stuga efter jobbet för att åka lite vattenskidor, & även wakeboard var det tänkt.. Wakeboarden får helt klart vänta ett tag tills man är något mer skillad på skidorna! Hade ju för mig att jag dominerade på vattenskidor sist jag åkte, men idag fick man tydligen jobba grymt mkt för det! Till slut så kom jag upp, och ni ska bara veta vilken lycka & mjölksyra jag hade i just det ögonblicket! Så värt det, imorgon däremot lär jag inte komma upp ur sängen!

So long my fellows!

OBS! Sluta åka utomlands era kräk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0