Los fines de semana..

..eller ja HELG!
Idag tog det emot att kliva upp ur sängen när alarmet ringde 08.00 och hörde hur regnet slog mot backen!
Efter många om och men var man uppe ur sängen och klädde på sig för att ge sig ut i pissvädret för att gå ut & gå på rävåskullen. (absolut inte frivilligt, med specialidrotten) Sagt och gjort nu sitter man här en timma senare och skulle kunna tro att jag stått i duschen med kläder på..
Men nu är det gjort & det innebär faktist helg!
Dock inte de bäst tänkbara helg kanske, men åtminstonde helg.. Det blir nämligen jobb både lördag & söndags kväll på nöjesbutiken.
Men idag bjuds det upp på partay av ingen mindre än David Bergling som har fyllt 18 och hyrt statt, så det är bara att dra på sig partyblåsan och tagga! Hoppas och tror på en toppen kväll :)



Förövrigt grymt skoltrött nu.. Kanske kan avläsas ganska bra utav mig min och anteckningar..

Tänkte skriva ett par rader om helgen som var också då jag & ett gäng glada brudar fick åka upp till stockholm på "Allt för hälsan-mässan" i älvsjö och vara med på ett träningskonvent. Stället där vi bodde va inte direkt något att skryta över men däremot lördagen då vi tränade hela dagen, var grym!
Vi började klockan 09.00 med något pass i gympa stil, sen klockan 10.00 var det äntligen dags för combat, och hur bra blev inte det passet då? Jotack med den instruktören går då inte mkt snett!
Kl. 11.00 kom det fruktade fys-passet med Paolo Roberto, riktigt jobbigt & ja.. det var väl det enda jag kan säga, det var inte kul, bara jobbigt & diciplin javiesst! Sen fortsatte dagen med dans, i form av Jive och av ingen mindre än Annika Sjöö i lets dance :) Samt 2 pass till.

        Jive-dans  
    

Nej, dags & färga håret!
Kyss&Hey

Kommentarer
Postat av: emelie

du e så snygg äve.

2008-11-24 @ 07:58:00
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0