linedance!

Dagen bjöds upp med linedance på skolan, fartfyllt, roligt & otroligt koncentrationskrävande!
Men som sagt, riktigt roligt : )
Om någon ynka timma ska jag även bege mig hela 20 m utanför mitt hus så jag kommer fram till konsum för att börja det nya jobbet.. ska bli otroligt skönt med nytt jobb nu, so here we go! Jobb fram till 10 & efter det är det väl ingen större ide & hitta på något, för min morgondag är exakt lika rolig den.. Jobba på nöjes från 2 till 10, and guess what!? Söndag jobbar jag väl självklart med!
Från det inte så roliga till.. jaa'ni, till vad?  


orka va snygg?
-
Stor näspiercing är det senaste.

Hard work,work..
<3

Kommentarer
Postat av: Peke

Jag diggar din Pose!

2008-11-22 @ 21:11:35
Postat av: Jossan

Gumman.. du jobbar inte ihjäl dig va?! Glöm inte bort o vila lite med! Puss!

2008-11-23 @ 16:54:20
URL: http://jossant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0