nära döden upplevelse ..

Får väl börja med ett hallå!
Men nu vidare till viktigare saker.. Igår när jag kom hem från jobbet på kupolen fick jag höra att min älskade hilda hade fått ett anfall.. En hund som aldrig varit sjuk förut under 7år, sätter skräck i hela familjen. Börjar krampa och slutligen spyr, usch.. Kvällen kom & vi gick upp och la oss, hann sova 40 minuter tills hilda kommer och väcker mig och trampar omkring. Sen börjar hon krampa igen och givetvis spyr.. I och med att hon inte kunde andas så bra och hade hög puls trodde vi alla att skrutten skulle behöva avlivas.. & tror ni man kan sova efter det? Nej utan istället satt jag uppe med henne tills klockan slog halv 5 då jag somnade på soffan.. Goda nyheter är iallafall att idag mår hon bättre & har fått tabletter från vetrinären, thankgood!



<3

Med tanke på den galet dumma dygnsvändningen så ringde maami & sjukanmälde mig så jag fick sova ut.. Hade varit ganska tufft att kliva upp vid halv 8 igen för att träna! Nepps, utan det blev sovmorgon och sedan runt 4 snåret vidare till Kupolen för jobb ännu en dag :)
Halva veckan avklarad , goigt värre!

kärlek till världens sötaste hund <3

Kommentarer
Postat av: Jensan

Ja, hon är så fruktansvärt söööt :) stackarn, men tur att hon mår bättre den lilla snuttan :)

2008-12-04 @ 19:58:13
Postat av: Elin<3

Stackars liten.

Men hon är grymt söt:)

2009-01-31 @ 08:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0