! ! !

Hej gott folk, tyvärr kommer inte detta inlägg vara en dans på rosor för jag har gått från att haft en toppen dag till en inte alltför lika bra dag..
Just nu känns det piss & förstår inte alls vart detta kommer ifrån? Känns helt taget ur luften men givetvis måste det kollas upp, jag förstår mig in i deras situation. Men det som bara får mig på grymt dåligt humör är hur dom lägger upp det för mig, ett möte - fine for me, men vad det handlar om är tydligen helt oklart att få fram? Istället för att ringa & säga vad saken gäller, ha en trevlig ton & lägga fram det på ett väldigt bra sätt för att kolla om det passar mig blir det rena kaoset, otroligt tröttsamt! Otroligt passande då vi nu skriver om filosofer i skolan & har John Rawls som säger att : Var och en skall ha största möjliga frihet så länge den inte inkräktar på någon annans frihet.

Där rök den friheten men att ha ett nytt jobb som t.o.m. dom ringer & tar ledigt åt mig på! sinnes!!
Vad hände med all frid & fröjd längs vägen? Alla goda ord man fick höra för man skötte sig & nu är dom som uppbrända för detta? Sätter en familj med högt temperament i spel på bara några minuter.

Förtal är ett brott som innebär att sprida uppgifter om någon i syfte att utsätta henne eller honom för andras missaktning.
Hot är ingen fördel..

Nu är det dags & sätta ner foten för att få klarhet!
tomorrow is tomorrow


Kommentarer
Postat av: sandrutt

lets the show begin

2008-12-15 @ 23:38:02
Postat av: Jossan

Vad är det för idioter?? Nästa år får du komma o jobba hos mig, bästa arbetsplatsen ever!! Puss!

2008-12-19 @ 21:04:25
URL: http://jossant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0